my new design.

Godmorgon alla söta läsare! Vaknade för ett tag sen men är fortfarande lika trött.. Somnade ungefär runt 00:30 igår pga att jag nös typ varannan sek :o haha, lite komiskt men (a) jag är ju ganska sjuk..nyser redan nu, asså det går verkligen inte att sluta :o förjävligt.. Iallafall, den nya designen tycker jag blev riktigt gullig :) ska lägga in lite saker som klocka, smilgubbar osv, om det går villsäga.. Haha, jag får väl testa mig fram och se vad som händer :) idag så är det en ganska seg dag. Kanske drar ut ifall jag orkar, annars så sitter jag inne och bara tar det lugnt. Vi får se hur det blir helt enkelt :) Ifall det är något som ni skulle vilja se mer i min blogg så skriv gärna så fixar jag det såklart :) nu så ska jag käka lite lunch. Byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0