Öh..lite hjälp?

Herregud jag lyckas verkligen inte på något sätt att göra texten mindre i mina inlägg. Det går verkligen inte :o eller det kanske är min dator som är konstig? (a) haha iallafall, jag vaknade för ett tag sen med värsta hostattacken.. Verkar som att det inte blir någon förbättring? Ska iallafall till doktorn imorgon tror jag. Så att jag kan ta reda på vad det är för fel på min hosta. Nu så ska jag ta en dusch och städa. Det är väl tyå mina planer idag xd Puss&Kram, kanske slänger in ett inlägg senare ikv?♥


new blog, new start?

Hej allihopa! Nu så har jag bestämt mig för att börja om på nytt. Min förra blogg hette vwiklund.blogg.se. Haha, vilket betyder att dom flesta vet vem jag är :) hursomhelst, bloggandet slockande hlet för ett tag där men nu så är jag igång igen :d hoppas jag iallafall :p som ni märker så är jag ju inte helt klar. Har lite småsaker kvar som smilgubbar, ny header och lite information som snart kommer fram. Har suttit vid datorn i några timmar nu och är dessutom ganska sjuk. Haha.. Så ska till doktorn på måndag om inte min hosta blir någon förbättring liskom. Iallafall, idag så har jag inte gjort så speciellt mycket. Nu så är det ju lov men jag sitter hemma pga att jag är hostig.. Har ju varit det i några veckor nu. Skulle igentligen gå ut men mamma sa att jag skulle vara hemma. Nu så ska jag ta en dusch och vila lite. Skriver mera imorgon! Puss&Kram

RSS 2.0