Hemma i helgen.

Igår så kunde jag tyvärr inte skriva ett inlägg men det var för att jag hade ganska mycket att göra hemma. Men nu är jag här :) har precis tagit en dusch & käkat lite. Ska iallafall vara hemma i helgen och mest städa och sånt, låter ganska tråkigt och det är det oxå men har inte så mycket annat för mig och det måste ju bli gjort liskom ;) Just nu så sitter jag och lyssnar på Petter - Längesen ft. Veronice Maggio. En underbar låt tycker jag. Hursomhelst, ni vet hur min dag ser ut. & för att bloggen ska bli lite mer intressant så hade jag tänkt att köra en liten frågestund :) loggar in igen imorgon. Fråga vad ni vill, alla frågor kommer att bli besvarade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0