familjekväll.

Det blev till att stanna hemma idag trots allt :) kvällen är väl ''bokad'' om man säger så :p nejdå men jag, mamma & pappa ska snart sätta oss och titta så mycket bättre som börjar kl: 20:00. För er som inte vet vad det är så är det kändisar som tillbringar sommaren på Gottland och ska sjunga deras låtar. Låter lite crazy men det är faktiskt roligt när alla ska göra en cover om andras låtar :) idag så ska 4-5 st göra en cover på Petter's låtar, haha det tycker jag är ganska spännande :) ingen kan du knäcka hans låtar liksom :) Hursomhelst, efter det så börjar det en film som heter 23. Har sett den en gång förut och nu ska jag se den igen {såklart} Haha:) just nu så håller söta daniella på att fixar lite på min blogg. Ska länka hennes blogg också så läs den jätte gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0