allting har förändrats men Du finns kvar.

Första gången vi sågs så blev jag helt plötsligt förälskad.. Få det att låta konstigt men jag kan inte beskriva det mer nogrant.. Du har ett hjärta utav äkta guld, det värmer mitt och skiner upp min stjäl.. Det är över nu men du ska veta att du alltid kommer att ha en utav dom största platserna. Jag älskar dig & det har jag alltid gjort. Kanske inte sa det så ofta men vet du vad? När man älskar någon så finns dom alltid i ens hjärta föralltid. Det vet du. Du har sagt att jag ska gå vidare, eller har du det? Kanske bara jag som inbillar mig för mycket.. Jag kunde inte låta bli att göra dig irriterad i vårt förhållande och ärligt talat så vet jag inte varför jag gjorde som jag gjorde.. Kanske för att få uppmärksamhet.. Jag vet inte.. Den frågan blir nog aldrig besvarad.. Jag är den jag är & det är ingen ursäkt eller ett tecken på vem jag är heller liksom, men nu när det inte är vi så får man tillbaka alla minnen, stunder, skratt, tårar, tjaffs.. Som om jag tappar mitt hjärta.. Jag hoppas att du förstår även fast det är svårt.. Jag älskar dig & det har jag alltid gjort. N+V©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0